"Hogyan leszek szeretőből felvállalt partner"
2012. január 30. írta: Gelsei Bernadett www.gelseibernadett.hu

"Hogyan leszek szeretőből felvállalt partner"

 Először arra szeretnélek kérni, hogy töltsd ki ezt a tesztet http://etanacsadas.hu/kerdoiv/index.php?sid=88734&lang=hu 
Ami miatt, mégis úgy éreztem, hogy a teszt kitöltése után megszólítalak, annak két oka van.
Az egyik ok, hogy amikor megtanultam a párkapcsolati problémák kezelésének egyik leghatékonyabb módszerét, a megoldás központú konzultációt ( egy nemzetközi két éves képzésen) az jutott eszembe, milyen jól jött volna egy pár alkalommal egy ilyen szakember segítsége nekem. Ugyanis volt idő, amikor saját magam is részese voltam évekig egy szerelmi háromszögnek, ahol én a szerető voltam. Biztos, hogy nem tartottam volna benne magam egy ilyen méltatlan helyzetben olyan sokáig , és nem terheltem volna nonstop a barátaimat a
„ Jaj szerinted, most tényleg megteszi és elmondja otthon”
„Ugye el fog válni miatt”
„Mi tudhat az a nő, amit én nem”
„De hiszen és sokkal szebb, kedvesebb, okosabb vagyok, mint a felesége”
„Nem fogom túlélni, ha mégsem teszi meg”
„Nekem ebből elegem van, szakítottam vele, de már most úgy hiányzik” mondatokkal, várva a pozitív megerősítésükre és helyeslésüket, hogy én leszek az a kivétel, akiért felrúg mindent és boldogan fogunk élni, mint a hálivúdifilmekben…ha lett volna egy szakember, aki pár alkalom után kihúzott volna ebből az egészből.
A másik ok, ebből következik, hogy elkezdtem kifejezetten megcsalás helyzetekre fokuszálni és azoknak a pároknak, egyéneknek segíteni, akik vmelyik szerepben voltak. Meglepő volt számomra, milyen sok embert érint így vagy úgy ez a dolog, és milyen sokan szenvednek ettől, vagy tanácstalanok, hogyan tovább, mi lenne a helyes döntés ebben a helyzetben. Ezért is csináltam meg a teszteket és az ebook-ot, hogy legalább az önsegítő módszert használva próbáljak útmutatót adni a jobb, boldogabb, magabiztosabb szép jövőképhez.
A program, amit ajánlani szeretnék egy két alkalmas 2 órás csoportban (max. 6 fő) történő

„Hogyan leszek szeretőből, felvállalt partner”
című konzultáció.
Csoportos, mert jó megosztani hasonló helyzetű emberekkel, a gondolatainkat és érzelmeinket és ezáltal megtanuljuk kívülről látni és hallani magunkat. Ezt, megosztásnak hívják és nagyon erős „terápiás” haszna van.
Mi az, amit még kapsz ettől a programtól?
• önbizalmad, hogy értékes, felvállalható nő/férfi vagy megerősödik
• felismerését azoknak az érzelmeidnek, amelyek szorongást, félelmet, gátat jelentenek és akadályoznak abban, hogy továbbfejlődj a szerető szerepéből
• önmagad megértését, hogy miért tartod magad a szerető szerepében
• megtalálod a belső erőforrásaid, az önmagadba vettet hited, amelyek segítenek kimozdulni
• konkrét célt és ahhoz szükséges cselekedetek kidolgozását, hogy megteremtsd az általad vágyott párkapcsolatot
• vonzó jövőképet és pozitív hozzáállást
• megtanulod, hogyan kell kiállnod saját magadért, és öntudatra ébredésed az asszertív kommunikációs technika segítségével
Honnan tudom, hogy sikeres leszel és megtérül a befektetett pénzed?
Onnan, hogy mire elvégeztem a képzést, sikerült kilépnem a szeretősségből, ami megjegyzem nem volt könnyű, de nagy büszkeséget és megvilágosodást adott. Azután hamarosan megtaláltam jelenlegi párom, akivel együtt neveljük most már 8 hónapos kisbabánkat és éljük a bájosan rapszodikus, de jól működő párkapcsolatunkat, amire valójában mindig is vágytam a maga nehézségével és szépségével együtt. Azt gondolom az én személyiségemben semmi különös nincs, ezért, ha nekem segített ez a módszer, akkor másnak is ugyanilyen hasznos tud lenni. Mellesleg mindez másfél éven belül történt velem….:)
Mennyibe kerül, és hol lesz?
20.000ft, ami 2*2 óra
Kéthetenként hétfőn 16.00-18.00-ig
Budapest 1138 Kádár u. 3 szám alatt.
Ha úgy gondolod, hogy nincs mit veszítened és adsz magadnak ennyi esélyt a jobb, boldogabb párkapcsolat eléréshez nem kell mást tenned, mint jelentkezned a„Hogyan leszek szeretőből, felvállalt partner „programra. Írj az info@etanacsadas.hu email címemre vagy 70/9539280-as telefonszámon keress a részleteket megbeszélésére.
Köszönöm, hogy szántál rám időt, és nagy szeretettel várom a jelentkezésed!

Üdvözlettel:
Bernadett

A bejegyzés trackback címe:

https://etanacsadas.blog.hu/api/trackback/id/tr33978202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása